27 Mayıs 2014 Salı

10 Kilo Vermek İstiyorum Ama Nasıl?



Belirlediğiniz kiloya ulaşmak her kilosundan rahatsız olan kişinin hayalidir. Genellikle insanlar 10 kilo vermek istiyorum derler. 10 kilo çok iyi bir rakamdır ve bunun için belirli çalışmalarda bulunmak gerekir. İlk aşamada 10 kilo vermek istiyorum demeniz çok güzel bir başlangıç olabilir. İlk hedefinizi yerine getirdikten sonra 15 veya 20 kiloları da vermeniz mümkün olacaktır. Yaptığınız çalışmalar ve hayatınızda yaptığınız değişiklikler sizin amacınıza daha hızlı ulaşmanızı sağlayacaktır. Bunun için düzenli ve sağlıklı beslenme, gün içerisindeki hareketlilik zayıflama yolunda atmanız gereken önemli adımlardandır. Bunun yanında en büyük silahınız amacınıza ulaşmaya olan inancınızdır. Ne kadar inançlı olursanız amacınıza ulaşmak o kadar kolay olacaktır.
10 Kilo Vermek İstiyorum Diyenler Nasıl Bir Başlangıç Yapmalı?

Sizlerde 10 kilo vermek istiyorum diyerek kendinizi hareketlendirmeli ve gerekenleri uygulamaya başlamalısınız. Bu ilk aşamada..sizin motive olmanızı sağlayacaktır. Tabii ki bu yolda sadece 10 kilo vermek istiyorum deyip kenara çekilmek olmaz. Bizlerinde sizlere bulunacağımız tavsiyeler doğrultusunda uygulamalara başlayarak zayıflama yolunda ilk adımınızı atabilirsiniz. Bir ay gibi kısa bir zaman dilimi içerisinde rahatlıkla 10 kiloyu vermeniz mümkün olacaktır. Bunun için öncelikle beslenmenizde değişiklikler yapmalısınız. Unutmayın ki size fazla kalorili yiyecekleri çok yemek kilo aldırıyor. Şimdi ise kilo vermek istiyorsanız bunun tam tersini yani hem az yiyerek hem az kalorili yiyecekleri tüketerek zayıfladığınızı ciddi oranda fark edeceksiniz. Sizlerde bir ay gibi kısa bir süre içerisinde 10 kilo vermek istiyorum diyenlerdenseniz sizlere söyleyeceğimiz kurallara dikkat etmelisiniz. Öncelikle tükettiğiniz yiyeceklerde yapmanız gereken değişiklikler vardır. Kesinlikle beyaz unu hayatınızdan çıkarmanız ve amacınıza ulaşana kadar tüketmemeniz gerekmemektedir. Marketlerden hazır gıdaları veya karbonhidrat değeri yüksek gıdaları tüketmemelisiniz. Kullandığınız tuz ve şeker miktarını sıfıra indirerek sağlıklı beslenmenin ve aynı zamanda zayıflamanın keyfini çıkartın. İlk aşamada yapamam dediğiniz şeyleri 10 kilo vermek istiyorum diyorsanız yapmalısınız ve eminim ki yapmanız imkânsız değildir. Vücudunuzdaki değişiklikleri görünce motivasyonunuzun en üst düzeye çıkacağına eminim.Kilo vermek istiyorsan dikkatli beleneceksin en birinci kural

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder